clarii

Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Clara Jansson Nord - 1 februari 2015 20:34

Hallu! Idag tänkte jag göra ett inlägg om söndagsångest.

Jag hade mer söndagsångest för cirka 1 år sedan, än vad jag har nu. Då kunde jag inte slappna av på en söndag, utan bara tänkte på måndagen. Det störde mig inte värst mycket, men om söndagarna fanns alltid en känsla av tristess. Måndagmorgonen var ju värsta tiden i veckan. Att höra det där jobbiga alarmet varje morgon. Eeeuuuwww...

Nu tar jag vara på helgen, och skiter i måndagen. Den kommer, och den går, och helt plötsligt är det helg igen! Så alla ni som har söndagsångest, gör söndag till en chilldag!! Det gör jag. Jag städar och gör sånt på lördagar och tar det lungt på söndagen! Jag har fortfarande lite söndagsångest som kommer smygande upp mot kvällen, men annars helt OK!

Hoppas ni gillade inlägget! Hejjdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjabbatjena! 13 årig tjej som bloggar om exakt allt möjligt...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är min blogg?
 Så Awsome, ska göra en fanpage!
 Kollar varje dag♥ Bäst azzå!
 Superbra!
 Bra
 helt Ok
 kan förbättras
 Nja, sådär
 Dålig
 Superdålig!
 Lägg ner bloggen!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards